sobota, 4 maja 2013

Pastelowa pani wiosna...




22 komentarze:

  1. ładne buciki ;))



    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz niesamowicie :) Bardzo mi sie podoba ten outfit! U wielbiam twoj szalik i buty :)

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your polka dots pants!
    xoxo
    www.donkeycool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz! ♥ ♥ ♥ ... miłego weekendu :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny pastelowy look!!

    spodnie są świetne !
    pasuje Ci taki strój @

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż taka wiosna mogłaby przychodzić do mnie co dzień :) wyglądasz pięknie <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne spodnie! *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw! :)
    Zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna torba! Wesoły i bardzo wiosenny szalik!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wiosennie :)
    Piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te spodnie są przecudowne! Bardzo podoba mi się ta propozycja ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna i pastele się lubię ;)
    Ładny set.

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! love the pois! we fallow u!

    OdpowiedzUsuń
  14. onie! spodnie sa tak cudne że też chciałabym takie miec:(!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, ale przede wszystkim cudowne spodnie - bardzo, ale to bardzo wpisują się w mój gust oraz styl retro :)

    Możesz zdradzić, jaka to marka?

    OdpowiedzUsuń
  16. OOOO!!!! jak ślicznie, wygladasz pięknie w pastelach.

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze Ci w pastelach, świetne ciuszki, miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a mnie się właśnie spodnie niezbyt podobają. ale cała reszta bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń