niedziela, 23 marca 2014

Warszawski dzień

13 komentarzy:

  1. pieknie calkiem inna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wersja elegancka -cudowna, świetna spódniczka i ramoneska, szary z bordo to fantastyczne połączenie :) ale i sportowy look bardo mi sie podoba :)
    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Those photographs are adorable, the city lights look wonderful on the background:) You look chic as well!
    Wish you a great day ahead!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódnica, bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ślicznie !!! podoba mi się czerwona kurtka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pierwsza stylizacja cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze ślicznie :) nie szkoda ci było włosów ścinać. Ja żałuję, że ściełam. Kolorek fajny, dobrze w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. zupełnie inaczej.. ,ale pieknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Warszawa <3 juz w sobotę po wielkim oczekiwaniu w końcu wybieram się do tego cudownego miasta. Mam tylko nadzieje, ze wyzdrowieje do tego czasu. Zdjęcia cudowne :-)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale czuć tu u Ciebie wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog świetne stylizacje będziemy wpadać

    OdpowiedzUsuń